Pszichológus Online

Pszichológus Online - Schrammel Ivett: A külföldön élő magyarok pszichológusa. Online pszichológiai konzultáció, tanácsadás, NLP - NLPt coaching, terápia www.pszichologusonline.eu

Hogyan találd meg a belső békéd? Légy jelen a pillanatban!

2016. október 02. 10:01 - Schrammel Ivett

beke_5_1.jpeg 

Október 2. az Erőszakmentesség Világnapja. 147 évvel ezelőtt ezen a napon született Mahatma Gandhi, India politikai és spirituális vezetője, a függetlenségi mozgalom vezéralakja.

Tanításai ma is aktuálisak..

De hogyan érjük el az erőszakmentességet?

Hogyan érjük el a belső békét önmagunkkal és a békét másokkal?

Ennek évezredek óta leginkább bevált útja az elme elcsendesítése, a meditáció. Nem kell különleges, nehezen megvalósítható gyakorlatokra gondolnunk. Kezdetnek megteszi, ha az itt és mostra koncentrálunk, megéljük a jelent a maga teljességében.

Hiszen a belső feszültségek forrása leginkább a múlton való rágódás, a múlt negatív tettei vagy elszalasztott lehetőségei miatt érzett bűntudat, a múltban megélt fájdalmak, lelki sebek felidézése, vagy éppen a régi szép idők elmúlta feletti kesergés és a jövő miatt érzett aggodalom, szorongás.

Mintha időnk nagy részét nem is a jelenben töltenénk, ez pedig olyan, mintha lemaradnánk a jelen szép pillanatairól, mintha kimaradnánk a saját életünkből.

Változtass ezen!

"A jelen pillanat az egyetlen pillanat, amelyben változni és változtatni lehet."

Létrehoztam egy 30 napos kihívást a Facebookon, melyhez bármikor lehet csatlakozni: „Légy jelen a pillanatban!” Részletekért kattints ide!

Szánj 30 napon keresztül napi 3x10 percet kizárólag az itt és most megélésére! Önmagadért, az egészségedért! A múlttal és a jövővel való foglalkozás helyett, irányítsd figyelmed tudatosan a jelenre!

A gyakorlás során figyeld meg, hogy mi történik benned és körülötted! Mit tapasztalsz az érzékszerveiddel? Mit látsz? Milyen hangok vesznek körül? Milyen illatot, ízt érzel? Melyek a testi érzeteid? Milyen érzéseid és gondolataid vannak? Csak figyeld meg és tudatosítsd!

Hogy mit várhatsz a rendszeres gyakorlás eredményeként?

A tudatos jelenlét meditáció hosszú távú hatásai:

- Csökken a stressz szinted

- Nyugodtabbá, békésebbé válsz

- Csökkennek a testi - lelki fájdalmaid

- Javul a koncentrációs képességed

- Erősödik benned az együttérzés

 

A gyakorláshoz elszántság és kitartás szükséges, azonban a jó szokásokat könnyű megtartani egy életen át!

A kihíváshoz bármikor csatlakozhatsz!

Hívd meg a barátaidat, oszd meg a tapasztalataidat!

Jó gyakorlást kívánok mindenkinek!

 

(Ha tetszett a cikk, használd a megosztást! Ha legörgetsz, az ajánlott bejegyzések között biztosan találsz még valami számodra érdekeset! Kövesd Pszichológus Online blogom és Pszichológus online - Schrammel Ivett facebook oldalam, hogy ne maradj le egyetlen írásról se!)

 

Schrammel Ivett pszichológus, terapeuta

 

Honlap: http://www.pszichologusonline.eu/

Pszichológus Online blog: http://schrammelivett.blog.hu/

Facebook: https://www.facebook.com/pszichologus.online.schrammel.ivett/

Instagram: https://www.instagram.com/schrammel.ivett.pszichologus/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCuZ-sgi1BFQbWRmPz3hUI6A

 

A blogon megjelent írások szerzői jogvédelem alatt állnak.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://schrammelivett.blog.hu/api/trackback/id/tr211759673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.